Du er logget inn som

 

Sommeravslutning 10. juni

Tilbake

Onsdag 10. juni kl 19 møtes medlemmene på Saga skole til sommeravslutning.

Det blir servert rømmegrøt og spekemat.

Ingen felles aktivitet, vi tar med eget handarbeid.

Det blir loddsalg, og alle oppfordres til å ta med gevinst.

«Vis og fortell» – ta med noe du har laget og vis det frem, til fin inspirasjon for andre medlemmer.

Alle er velkommen!