Du er logget inn som
husflid.no
Norges Husflidslag
Nettbutikk
Min side
Velkommen til medlemsmøte i spikking på Lavollen den 1. juni
Mandag 1. juni inviterer vi til spikkekveld på Lavollen kl. 1830. Vi var der for 2 år siden. Da var det øsende regnvær og vi satt inne i et vedskjul, men det var trivelig lell. Nå har det kommet opp en stor gapahuk øverst på vollen. Den er til fri avbenyttelse, så vi satser på å få plass.
Kjell Aarset tar med seg emner til enkel spikking, om mulig også for seljefløytelaging. Han har både spikket og laget seljefløyter med oss før.
Ta med deg spikkekniv, eventuelt emne du selv har lyst til å bearbeide. Vi får ikke anledning til å koke vann, så ta gjerne med te eller kaffe. Kle deg etter været og et ull sitteunderlag kan være godt på trebenkene.
Vel møtt.