Du er logget inn som

Årsmøte tirsdag 15.februar kl 19:00

Gamle og nye medlemmer ønskes velkomne til årsmøte i Lunner Husflidslag.

Årsmøtet avholdes tirsdag 15. februar kl 19:00 på Husflidshuset, Haakenstadlinna 149 – såfremt den til enhver tid gjeldende smittesituasjon og eventuelle Covid-retningslinjer åpner for dette. Dersom sted eller tid for møtet må endres, vil dette bli informert om.

Alle medlemmer som er 14 år eller eldre, og som har betalt kontingent for 2022 har stemmerett under årsmøtet.

Vi hadde håpet å kunne legge ut sakspapirene til møtet her, slik at de var tilgjengelige for alle. Men de nye nettsidene til Norges Husflidslag har ikke åpnet for å kunne laste opp dokumenter ennå, så derfor må vi sende ut sakspapirene via e-post. Dette gjør vi i starten av uke 4, slik at medlemmene mottar sakspapirene ca tre uker før årsmøtet.

Vi anbefaler alle medlemmer til å logge seg inn på Husflid.no og sjekke at de er registrert med korrekt e-post, slik vi sikrer at informasjon fra husflidslaget kommer frem. Da kan du samtidig sjekke om du har betalt kontingenten for 2022, slik at du er sikret stemmerett ved årsmøtet, og medlemspris på kurs som du etter hvert kan melde deg på.